Nuestro sitio web utiliza cookies propias y de terceros para personalizar la navegación y mejorar sus servicios mediante el análisis de los hábitos de navegación. Si continua navegando, usted acepta su uso de conformidad con nuestra Política de cookies.
The Tyets són en Xevi i l'Oriol i fan el que ells han batejat com a TRAPETÓN, o el que és el mateix: una barreja entre Trap i Reggaetton que també fusionen amb ritmes llatins i tumbaos... en català.
Beuen directament dels ritmes urbans que tant de moda estan ara mateix entre els joves i, ho fan amb unes lletres còmiques i cada dia tenen més fans arreu. Ells donen una volta a tot el que s'està fent a casa nostra dins l'urban. Van més enllà incorporant nous sons i apostant sovint per una sonoritat més pop. Són aire fresc dins de l’escena.
Amb un primer EP autoeditat de títol "Trapetón", ja van començar a fer soroll a l'escena local. Però, ha sigut amb els seus darrers dos singles, "Mala Vida" i "RRHH (Tinc una casa)", que el duet de Mataró han començat a despuntar en l'escena festiva catalana. "RRHH" va publicar-se fa 3 mesos i el videoclip ja acumula més de 60K visualitzacions a youtube i 130K streams a Spotify, entrant al número 26 de la llista de les 50 cançons virals a l'estat espanyol i convertint-se en un dels temes que més sona a qualsevol festa estiuenca d'aquest any. Recentment ha entrat a la radiofórmula de iCat i també va ser escollida la cançó més important del dia al FlaixUrban de FlaixFM.
DJ KARLIXX es uno de los numbah one deejays en esto del drum'n'bass y el jungle a nivel nacional. Un placer para los oídos desde el primero al último minuto son sus sets están siempre cargados de los ritmos más bailables y los mensajes más positivos.
CANÍBAL ha sido la alternativa a todo lo que podías encontrar en Barcelona los miércoles desde el 2003. Ahora pone punto y final a dos décadas con tres noches especiales: el 5, el 12 y el 19 de junio.
Ver más00:00 - 05:00